lunes, 22 de febrero de 2016

2. PLAN DE MÁRKETING

2.1 Producto e prezo

Creo que este punto axúdanos a fixar o obxectivo do noso negocio e saber que servizos imos ofrecer, como e a que prezo.
Desta parte encargouse María, aínda que antes xa falaramos sobre que iamos poñer.

Creo que tanto o apartado Servizo como Respecto ao prezo, están moi ben pensados e organizados, porque o que fixemos foi comparar con outras asesorías para ter claro que servizos ofrecer para que fosen innovadores. En canto aos prezos, creo que é o que mellor está porque ofrecemos un servizo de calidade a un prezo máis alcanzable que o da nosa competencia. Ademais contamos con bonos/ofertas que nos poden axudar a achegarnos a clientes cun nivel máis baixo; ademais, estes bonos/ofertas, podemos promocionar mellor o noso negocio e conseguir que sexa máis coñecido.


 2.2 O mercado: a competencia

Desta parte encargueime eu.

  •     1ª pregunta(quen consome ou noso produto?): creo que é moi importante saber como van ser os nosos clientes e que lles gusta, para así saber como chegar a eles. O noso negocio ten moita variedade no perfil dos nosos clientes e iso pódenos beneficiar.
  •     2ªpregunta (Quen ou compra ou quen decide a compra?): esta pregunta ten moita relacion coa anterior. Non sempre quen decide a compra é quen realiza a compra, e iso era algo que antes non pensaramos así que nos axudou bastante esta pregunta.
  •     3ªpregunta (A evolución de consumo do noso servizo aumentará ou diminuirá? Consómese igual todo o ano?): con esta pregunta podemos saber que épocas do ano van ser os nosos puntos débiles e asi organizar mellor o diñeiro. E por outra banda tamén saber cando imos ter un maior número de ingresos, máis clientes e máis traballo e organizar mellor o traballo dos nosos traballadores.
  •     4ª, 5ª, 6ª preguntas ( Quen son  nosos competidores? Que puntos de venda ou de asistencia ten a nosa competencia? Que política de prezos seguen?): temos que coñecer o noso mercado, as nosas vantaxes e as da competencia para estar sempre tentando mellorar.


2.3 Promoción e distribución

  1. Distribución:  sempre é importante saber dónde vamos a ofrecer nuestros servicios, ata este momento non habíamos pensado , só habíamos pensado no noso local. 
  2. Promoción: costounos moito decidir cómo e onde nos ibamos a promocionar, porque publicar unha noticia nun periódico e moi caro , por eso ao final o vamos facer nunha revista. Aínda que tamén tivemos problemas con escoller unha revista por que había unha que esta máis centrada na moda pero tiña menos lectores e por iso ao final collimos pronto porque é a que máis lectores ten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario